Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Z-Wave Plus og optimalisering


Anbefalte innlegg

Eg har søkt litt rundt på nettet for å finne svar på dette, men eg tykkjer ikkje den informasjonen eg har funne er heilt eintydig. Difor spør eg her:

 

  1. Stemmer det at viss ein har eit oppsett med berre Z-Wave Plus-einingar så er det ikkje noko behov for å optimalisere nettverket lenger?
  2. Viss ja på førre spørsmål, vil det seie at det ikkje har noko å seie kor einingane er reint fysisk under inkludering? Eg har tidlegare forstått det slik at alle einingar bør inkluderast så nær som mogeleg der dei faktisk skal stå. Er det slik at med Z-Wave Plus så kan ein berre inkludere kor som helst, og så finn systemet sjølv nye ruter viss ein flyt rundt på ting?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Garegaupa skrev:

Stemmer det at viss ein har eit oppsett med berre Z-Wave Plus-einingar så er det ikkje noko behov for å optimalisere nettverket lenger?

Det kommer an på størrelsen på Z-wave nettverkt ditt. For større nettverk trenger man ikke det, nei. Jeg kjører helt uoptimalisert hjemme nå, og det er lynkjapt. :)

 

 

 

2 timer siden, Garegaupa skrev:

Viss ja på førre spørsmål, vil det seie at det ikkje har noko å seie kor einingane er reint fysisk under inkludering? Eg har tidlegare forstått det slik at alle einingar bør inkluderast så nær som mogeleg der dei faktisk skal stå. Er det slik at med Z-Wave Plus så kan ein berre inkludere kor som helst, og så finn systemet sjølv nye ruter viss ein flyt rundt på ting?

Ja, i prinsippet. Men det kan ta litt tid før "Explorer frames" har kartlagt hele nettverket ditt, så det er ikke anbefalt å ha noder hvor man flytter ting rundt. Det er fremdeles ikke nødvendigvis anbefalt å ha julepynt-moduler som er inkludert hele året men kun er koblet til strøm i en måned...

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønar. Takk for godt svar både her og i det andre innlegget du refererer til. ? Eg såg over saker og ting her tidlegare, og fann ut at eg (så sant eg ikkje har blingsa grovt) kjem til å ende opp med utelukkande Z-Wave Plus-einingar i systemet mitt, så då skjønar eg at ting i prinsippet skal ordne seg sjølv over noko tid.

 

Når det gjeld spørsmålet mitt om å flytte ting rundt etter inkludering så tenkte eg ikkje på å flytte det rundt i "hytt og pine". Eg tenkte meir på at det er tilrådd å vere nær huben viss ein brukar sikker inkludering, for så å flytte den aktuelle dingsen til plassen sin etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Garegaupa skrev:

Eg tenkte meir på at det er tilrådd å vere nær huben viss ein brukar sikker inkludering, for så å flytte den aktuelle dingsen til plassen sin etterpå.

Ja i utgangspunktet er det alltid en fordel å være nær hub'en. Uten sikker inkludering fungerer "Network Wide Inclusion" veldig bra. :) 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.