Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Ekstremt tilbud på produkter


aleks

Anbefalte innlegg

På 24.3.2019 den 17.21, Evelen skrev:

Dette er forøvrig hva jeg sendte dem:

 

Har du fått noe respons på dette? Ser min ordre er synlig på nettsidene, med det som virker som en ganske arbitrær leveringsdato, så har sendt en kort e-post og hørt hvordan det ligger an - men greit å vite på forhånd om de viser seg å være kranglete eller ei med erstatningsprodukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2019 den 22.41, Henrik skrev:

Har du fått noe respons på dette? Ser min ordre er synlig på nettsidene, med det som virker som en ganske arbitrær leveringsdato, så har sendt en kort e-post og hørt hvordan det ligger an - men greit å vite på forhånd om de viser seg å være kranglete eller ei med erstatningsprodukter.

Fikk dette svaret:

 

Sitat

Hei.

Om du velger at gå for https://www.elektroimportoren.no/popp-roeykvarsler-og-sirene-z-wave/4512390/Product.html?Event=livesearch kan jeg gi en rabatt på 40% av kjøpet på disse hvis du ønsker det? 

 

Ønsker deg en fin dag. 

Hvor jeg så svarte:

Sitat

 

Hei.

 
Kan dette kombineres med prisgarantien?
 
mvh Flemming

 

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sånn tålelig med min prosess her, gitt.

De bekreftet at de ikke hadde fått det og ville kansellere ordren. Svarte at det syntes jeg ikke at var okei, og at jeg heller ville ha erstatningsprodukter. Har nå foreslått to erstatningsprodukter med samme egenskaper som det jeg opprinnelig hadde kjøpt, så får vi se hva vi ender med å bli enige om. Krysser fingrene ihvertfall, men virker jo som de prøver å sno seg unna forbrukerrettighetene ved å kaste på litt rabatter og si seg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.