Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Sensio og Global Cache


Panarox

Anbefalte innlegg

Heisann :) Er i gang med å installere smarthus med xcomfort produkter, samt Sensio X1 styringsenhet. (Dette er oppe å går) Jeg bestilte nettopp en Global Cache iTach WF2IR med ir emittere som jeg skal styre tv/apple tv/ stereoanlegg med, men er usikker på hvordan jeg får iTach til å samarbeide med Sensio, noen som har vært borti dette før? Har fått koblet iTach til mitt trådløse nettverk, men så stopper det opp for meg...

 

Vet ikke om dette er riktig plass å poste, så den får bare flyttes om det er feil :)

 

 

Mvh

Christoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det, men sett dokumentasjon på det hos sensio.

Om du har gått proffkurs er det en gruppe på sensio der du kan spørre.

Nå kommer de med tøtte for google home osv videre så har satt opp harmony hub og google home..

 

Så kan si ok google turn on the tv   eller slå på lys i stue osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, nhmariend skrev:

Har ikke gjort det, men sett dokumentasjon på det hos sensio.

Om du har gått proffkurs er det en gruppe på sensio der du kan spørre.

Nå kommer de med tøtte for google home osv videre så har satt opp harmony hub og google home..

 

Så kan si ok google turn on the tv   eller slå på lys i stue osv

Samme her, kjøpte også Google Home, og den fungerer veldig bra :)  Tror jeg fant ut av det likevell etter litt trykking. Man kan legge til media enheter i Xsetup, og her finner den iTach automatisk!

 

Christoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Panarox skrev:

Samme her, kjøpte også Google Home, og den fungerer veldig bra :)  Tror jeg fant ut av det likevell etter litt trykking. Man kan legge til media enheter i Xsetup, og her finner den iTach automatisk!

 

Christoffer

Men jeg kom ikke så langt dessverre, nå får jeg opp denne mld:

itach error.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.