Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Diverse 433mhz, zigbee og zwave utstyr


Anbefalte innlegg

Har ryddet litt i skuffen og selger følgende:

 

433mhz:

8stk Clasohlson Temp/hum sensor WT450H - 50,- pr stk - 5stk SOLGT, har 3stk tilgjengelig.

2stk Nexa LWST-605 - 50,- pr stk (den ene mangler gummifjærer så føles litt slapp, men virker fordet).

2stk Nexa LWST-615 - 50,- pr stk 

1stk Cotech Wallswitch 2gang 36-6464 - 50,-

1stk Biltema Temp/hum sensor 84-0820 - 50,- (denne fikk jeg ikke til å virke med rfxcom).

 

Z-Wave:

1stk Greenwave 6x stikkontakt z-wave styrt NP210-F - SOLGT

1stk Fibaro Releswitch FGS222-EU V2.1 - 300,-

1stk Fibaro Group Dimmer FGD212-EU V3.2 - 300,-

1stk Fibaro RGBW Controller FGRGBWM-441 - 300,-

1stk Aeotec Smart Dimmer (2.edition) DSC19103-ZWEU - 250,-

 

Zigbee/Zwave:

1stk Smartthings HUB v2 - 500,- (Uten strømforsyning, litt usikker på jeg har greid å resette den).

 

Alt utstyr er brukt og virker, prisene er +/- halvparten av nypris. Det du ser på bildet er hva du får. Har ikke noen brukermanualer, esker etc.

 

Frakt kommer i tillegg og varene sendes mot forskuddbetaling på VIPPS.

Ønsker du å kjøpe noe så send meg pm med navn og adresse, så sender jeg totalbeløp ink frakt og tlfnr for vipps når jeg har pakket og sendt varene.

Gi beskjed om du ønsker at det skal sendes med sporing.

 

Varene kan også hentes på Nøtterøy etter avtale.

 

Jeg vil ikke greie å få sendt noe før påske, så det vil bli sendt uken etter påske.

20190411_115743.jpg

Endret av Dreuf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.