Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fibaro krasj av HC2


Anbefalte innlegg

Fikk krasj av Hc2 sentralen, og umulig å få liv i den på nytt.

Hadde backup som var for gammel iht installatør.

Problemet er at den fila du hadde i backup var fra versjon 4.510 og den går ikke å installere på den sentralen jeg førte over til som må ha 4.530 for å kunne motta filen. Det jeg da har prøvd å få tak i er en fil for å kunne nedgradere så denne sentralen til 4.510 for så å kunne installere backupfilen.

Har investert i ny Fibaro Lite for se om jeg kunne legge inn alle sensorer på nytt, men får ikke kontakt med noen av sensorene. (fungerer fint på nye sensorer som ikke har vært tilknyttet gamle sentralen)

Problemet er at når jeg ikke får kontakt med sensorene og "avmeldt" de på gamle systemet. Finnes det en måte å avstille de fra gamle systemet så de blir synlig for det nye systemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.