Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Firmware update 7.29


PerH

Anbefalte innlegg

Noen Vera brukere her som har oppdatert til siste FW? 

 

Den var mye omtalt på vera forumet, og lovet å fikse en skog av småbugs, samt integrere mange nye enheter. Såvidt jeg har erfart har de levert som lovet her! 

Web GUI er (etter noen timer og en hard refresh av browser) betydelig raskere enn før, og systemet har gått knirkefritt siden oppdatering. 

 

Google Home integrasjon er også inne i denne, men aktiveres først når google får fingeren ut og slipper Vera inn på sin side.

Selv pakket jeg ned google home minien og handlet en echo dot gen 3 i stedet, denne har vært integrert lenge, og sender i motsetning til Home kommandoer lokalt og ikke via skyen. 

 

Over sommeren en gang skal det komme en helt ny SW (UI8) for Vera kontrollerene, med helt ny LUA motor.. Spennende å se hva EzLO får til, det ser bra ut så langt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jepp, oppdaterte når den kom ut. Før oppdateringa har jeg sliti mye med at veraen falt ut, men etter har den virket knrikefritt.

 

Har også gjort samme oppdagelser som deg, web GUI er mye raskere og bruke. Har ikke testet hvordan appen på android er, da jeg for tiden bruker imperihome på all styring fra mobile enheter.

Er fortsatt ikke lagt til Telldus enheter med z-wave, men disse går fortsatt fint inn ved integrering. Får håpe det kommer i en annen fremtidig oppdatering.

 

Så langt, ikke noe negativt og si om oppkjøpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.