Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Automatisk åpning av vindu


Anbefalte innlegg

Interessant. Får se om han har noe å si om det kan funke på koblede vinduer. Men det blir jo ikke akkurat billig, ser jeg. ID Lock til 4000 og så denne greia til rundt 3000. Om jeg handler, må iallfall prisen "justeres" litt når fruen spør! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ser ut til at det kan funke, ja. Så kjedet "stivner" med noen slags låsehakk når det kommer ut av enheten?

 

Edit: Og forresten, er det en metode for å sette det i forskjellige stillinger, som en dimmer? Det kunne brukes på vinduet på soverommet, som vi har i ulike luftestillinger avhengig av hvor varmt det er ute. Eller er det bare å kjøre den i et par sekunder og stoppe den?

 

Og til slutt, hva omtrent er lengste åpning?

Endret av Mastiff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

@stones, det var stilig! Men som sagt er dette spesialvinduer for et fredet hus, så det funker nok ikke.

 

@Fermate, jeg ligger like i vannskorpa for å gå for denne løsningen (ID Lock og automatisk åpning). Men det avhenger av at greiene garantert kan styres utenfra. Kan denne vindusåpneren kobles til en bryter eller lignende, så den også funker selv om resten av system er nede, så lenge den har strøm? Strømmen er grei, for jeg tar 12V-versjonen og legger en lang fra UPS-en min i serverrommet i kjelleren. Den har to digre, seriekoblede bilbattterier som kjører serveren og diverse annet i opptil 8 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2019 den 8.48, Mastiff skrev:

Kan denne vindusåpneren kobles til en bryter eller lignende, så den også funker selv om resten av system er nede, så lenge den har strøm? 

 

Nei ikke så vidt jeg vet.

Men den versjonen jeg har er gammel så du bør sjekke det som leveres nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.