Gå til innhold
  • Bli medlem
Mastiff

Automatisk åpning av vindu

Anbefalte innlegg

Interessant. Får se om han har noe å si om det kan funke på koblede vinduer. Men det blir jo ikke akkurat billig, ser jeg. ID Lock til 4000 og så denne greia til rundt 3000. Om jeg handler, må iallfall prisen "justeres" litt når fruen spør! 😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Ser ut til at det kan funke, ja. Så kjedet "stivner" med noen slags låsehakk når det kommer ut av enheten?

Edit: Og forresten, er det en metode for å sette det i forskjellige stillinger, som en dimmer? Det kunne brukes på vinduet på soverommet, som vi har i ulike luftestillinger avhengig av hvor varmt det er ute. Eller er det bare å kjøre den i et par sekunder og stoppe den?

Og til slutt, hva omtrent er lengste åpning?

Endret av Mastiff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@stones, det var stilig! Men som sagt er dette spesialvinduer for et fredet hus, så det funker nok ikke.

@Fermate, jeg ligger like i vannskorpa for å gå for denne løsningen (ID Lock og automatisk åpning). Men det avhenger av at greiene garantert kan styres utenfra. Kan denne vindusåpneren kobles til en bryter eller lignende, så den også funker selv om resten av system er nede, så lenge den har strøm? Strømmen er grei, for jeg tar 12V-versjonen og legger en lang fra UPS-en min i serverrommet i kjelleren. Den har to digre, seriekoblede bilbattterier som kjører serveren og diverse annet i opptil 8 timer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå