Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Selger: 2x Nest termostater


Anbefalte innlegg

Har to nest-termostater jeg kjøpte i USA en stund siden, men fikk aldri installert dem. Med andre ord er de ubrukte, og perfekte for folk som allerede har gamle termostater.

 

3000,- for begge

 

 

whites-nest-programmable-thermostats-vbdwdwxx17-64_1000.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Moskus said:

110V?

 

Nei. De er jo erstattere for gamle termostater så bruker ikke 110/220v, men termostat DC (eller AC, husker ikke). Det er i hvert fall lavvolt som standard brukes. Jeg tenkte å trekke en 12V til den, til en koblingsboks, men har for mye å gjøre til jeg orker. Jeg visste ikke de egentlig skulle kobles til gamle termostater, selv om de kan kobles til lavvolt og integreres (men da må du trekke lavvolt til dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, aleks skrev:

Nei. De er jo erstattere for gamle termostater så bruker ikke 110/220v, men termostat DC (eller AC, husker ikke).

Ja, OK. Her på berget er nok ikke det selvsagt, men når du sier det så har de jo litt rare systemer i statene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Moskus said:

Ja, OK. Her på berget er nok ikke det selvsagt, men når du sier det så har de jo litt rare systemer i statene.

 

Fint for de som f.eks har en ringetrafo eller et gammelt AC-system kan bruke den, evt de som bygger hus og kan legge 12v i rør til termostatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutes ago, Moskus said:

Beklager å måtte si det, men da heller kjøpe en termostat som er enklere å integrere i smarthus, nå som Nest legger ned APIen sin. ;) 

 

Det betyr jo ikke at de ikke fungerer da. Er vel enda alexa og google (google er vel hovedpartneren nå) støtte - kanskje du ikke er den beste kundegruppen da, men er jo flotte termostater for noen som har gamle termostater på veggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med nest i dag og de jobber med å følge opp integrering. Er v3 jeg har, så det er mye p spare, koster 2500 pluss mva PR stk så røverkjøp :)

 

kan byttes i smarthjemting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.