Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Små, men god linse overvåkningskamera for innfellings i postkasse


Anbefalte innlegg

Ja, dette er ikke lovlig, men jeg vil gjøre dette likevel. Ønsker å borre inn et kamera på hver side av en stor svart postkasse, og begg er koblet til POE, samt et kamera som overvåker huset i sin helhet.

 

Noen som vet hvor en finner rimgelige "minikameraer" som drar POE, og har stor nok oppøsning til å f.eks ta nummerskilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rpi Model 3 B+    325,- (https://prisguiden.no/produkt/raspberry-pi-3-model-b-326717)

Rpi PoE HAT         249,- (https://prisguiden.no/produkt/raspberry-pi-poe-hat-341615)

Rpi Camera           295,- (https://prisguiden.no/produkt/raspberry-pi-camera-module-v2-268467)

 

Kanskje ikke minste og billigste men er no et greit alternativ ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg har også valgt å fikse overvåkningskamera fra dem da det er de beste jeg har funnet når det gjelder kvalitet og pris. De er superenkle å installere og de har forskjellige typer avhengig av akkurat hva en trenger dem til. Jeg har f.eks. et par forskjellige rundt huset, da dem har slike som kan spille inn video og lyd, og til og med batteri som lades med solpanel for de jeg har utendørs!
Jeg er ingen "ekspert" sånn sett men etter å ha prøvd meg en del rundt over årene så anbefaler jeg dem strekt da det er av rimelige priser uten å ofre kvalitet eller pålitelighet.

Endret av RonaldWelch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
RonaldWelch skrev (På 3.10.2022 den 9.30):

Jeg har også valgt å fikse overvåkningskamera fra dem da det er de beste jeg har funnet når det gjelder kvalitet og pris. De er superenkle å installere og de har forskjellige typer avhengig av akkurat hva en trenger dem til. Jeg har f.eks. et par forskjellige rundt huset, da dem har slike som kan spille inn video og lyd, og til og med batteri som lades med solpanel for de jeg har utendørs!
Jeg er ingen "ekspert" sånn sett men etter å ha prøvd meg en del rundt over årene så anbefaler jeg dem strekt da det er av rimelige priser uten å ofre kvalitet eller pålitelighet.

Er det fortsatt Bosesh kamera fra kameraogsikkerhet.no du reklamerer for?

Finnes en god del av disse på aliexpress.. link

 

Endret av hjemmedude
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
On 03/10/2022 at 09:30, RonaldWelch said:

Jeg har også valgt å fikse overvåkningskamera fra dem da det er de beste jeg har funnet når det gjelder kvalitet og pris. De er superenkle å installere og de har forskjellige typer avhengig av akkurat hva en trenger dem til. Jeg har f.eks. et par forskjellige rundt huset, da dem har slike som kan spille inn video og lyd, og til og med batteri som lades med solpanel for de jeg har utendørs!
Jeg er ingen "ekspert" sånn sett men etter å ha prøvd meg en del rundt over årene så anbefaler jeg dem strekt da det er av rimelige priser uten å ofre kvalitet eller pålitelighet.

Dette ser ut til å være et gammelt innlegg der han forsøker å markedsføre kameraogsikkerhet.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.