Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Web Server - Got data but was not PUT or GET


Anbefalte innlegg

Fikke ett par vanvittige linjer i loggen i HS3. det som jeg ikke liker er at brukernavn og passord står i klartekst, men også lisens id'en. Ip adressen øverst er min mobil som har installert HSmobile og Hs touch.  Noen andre som har opplevd dette og hva i alle verden er dette for noe?  Meldingen ser slik ut:

image.thumb.png.a0be1ebd51848ba878d9856b36945ad2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg hadde en mistanke om og ja. Men antar at det ikke oppleves som noe annet en lokal logging ergo ikke så veldig farlig?

Det som jeg synes var pussig ( kanskje tilfeldig) at en zwave lås låste seg og en en zwave rele slo seg av uten videre og at det hadde blitt trigget et delayed event om noe ungrouping av philips hue lamper, på omtrent samme tidspunkt


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.