Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fått tilbud på montering av zwave-brytere


Anbefalte innlegg

Hva synes du? ;) 

 

Svaret er jo "det kommer an på". Er det det absolutt eneste han skal gjøre? Han burde ikke bruke så mye mer enn maksimalt et par timer på jobben. Så er det en halvtime kjøring i hver ende, og en timepris på 1100-1200 kr per time, og moms. Og muligens noe kjøregodtgjørelse.

 

3x1200 * 1,25 = 4500 kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, havnegata skrev:

Har fått et tilbud fra elektriker på montering av 6 Fibaro Dimmer 2 til 4780 kr. Er dette en grei pris?

 

Bare montering eller følger det med 6 stk dimmere også? Og hva med brytere, følger det med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, havnegata skrev:

Bare montering bak eksisterende brytere

 

Jeg betalte 8500 kr for montering av 6 stk og en HeatIt-termostat. Da var det noe materiell fra elektriker for ca 2000-2500 kr inkludert. En av bryterne måtte det tas hull til å montere. 

 

1200 kr inkl mva pr time og 3 timer ville jeg kanskje sagt er normalt. Så det ligger litt over da, men ikke voldsomt. 

 

EDIT:

Første faktura jeg fikk var på 14.000 kr, men etter 9 mnd fikk jeg til slutt prutet ned til 8500 kr...

Endret av ZoRaC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, havnegata skrev:

Takk for at dere realitetsorienterer meg!

 

Jeg har forøvrig nettopp fått tilbud på å bytte 3 Micromatic termostater med HeatIt - det blir 1 times arbeid (husker ikke timepris), inkl alt av kjøring, montering, samsvarserklæring, osv. Så rundt 1200 kr, antar jeg. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.