Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fibaro Smart Implant manglar device i HS


bjornepappa

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ein Fibaro Smart Implant som eg tenkte å bruke til garasjeport styring, der dei to utgangene gir ein impuls om å lukke/opne kvar sin port og dei to inngangane indikerer åpne/stengte portar vha magnetkontaktar. 

Problemet er at det kun dukkar opp éin output device i Homeseer.

Det kjem ikkje opp dedikerte input devices, her måtte eg aktivere scene for å få noko som helst og det fungerer forsåvidt, om eg lagar virtuelle devices som får satt forskjellig status via events. 

 

Har derimot fått ikkje mindre enn 7 Application Status, har aldri skjønt kva desse er til, men det er kanskje korrekt likevel... 

 

Har forsøkt rescan og reinkludering både secure og insecure mange ganger utan hell. 

 

Tips? 

Screenshot_20190516_121053.jpg

Endret av bjornepappa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkluder non-secure. Rescan, og rescan igjen. Gjerne nærmere controller.

 

10 minutter siden, bjornepappa skrev:

Det kjem ikkje opp dedikerte input devices

Det stemmer. Du har en switch, men du skal ha en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Inkluderte non-secure og rescanna 2 ganger, så kom det ein switch til, totalt 2. Derimot var det kun respons på den inngangen som fungerte frå før.

Rescanna enda ein gang og no kom det opp totalt 3xswitch. To av dei fungerer og den tredje er nok til ingen nytte. Rescanna igjen, men den er der fortsatt. Den kan vel alltids skjulast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, takk skal du ha!

 

Har no satt opp parameter 40 og 41 til 8, då vil scene-devicen gi "Key held down" eller "Key released" alt etter om magnetkontakt er lukka eller open.

Det som er eit problem er at ved impuls på inngang 1 eller 2 gir ditte veksling av tilstand til utgang hhv 1 og 2. Dette kan skje då portane er litt "slarkete" og kan gi ein impuls eller to på magnetkontakten før den stoppar i stengt tilstand. Altså skulle eg blitt kvitt koplingen mellom inngang og utgang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.