Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HS3pro lisens (solgt)


Edwardm

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Sitter med en HS3 pro lisens som noen der ute med større systemer enn det jeg har nå kan få mer bruk for. Lisensen ligger på $480 i skrivende stund (rundt 4200 kr) Lurer på om høystbydende rundt 3000 skulle være greit da. Hør av deg hvis du føler for lisensen :) Windows eller linux, funker på begge.

 

 

Edward.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutes ago, aleks said:

Byr 1500 rett og slett fordi hs selges til 50% meste av året, så normalpris for de fleste ny er rundt 2000

 

Stemmer det at black friday tilbudet er 300 dollar? Ellers tror jeg man også må betale 25 dollar for å overføre lisensen til nytt navn, som kan være greit å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, aleks said:

Byr 1500 rett og slett fordi hs selges til 50% meste av året, så normalpris for de fleste ny er rundt 2000

 

Takk for det Aleks. Jeg vet ikke hvor ofte de kjører lave priser, og jeg har ikke fått med meg når de kjører kampanjer på $225 hvertfall ?(rundt 2000 kr altså). De har rabatter nå også, 25%, jeg har lavere tilbud enn det, så løp og kjøp ?. SW lisenser er det ingen slitasje på, så det er ingen reel grunn for halvering osv av kostpris - med tanke på at versjonen er den som fortsatt selges og vedlikeholdes. Budet avslås, men du er velkommen med et nytt skulle du ønske det.

 

29 minutes ago, ATWindsor said:

 

Stemmer det at black friday tilbudet er 300 dollar? Ellers tror jeg man også må betale 25 dollar for å overføre lisensen til nytt navn, som kan være greit å vite.

 

Det stemmer altså at det er $25 i gebyr for eierskifte, takk for påminnelsen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Edwardm endret tittelen til HS3pro lisens (solgt)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.