Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

NEO Cool PIR Moton sensor ikke mulig å utvide av og på tiden


Dag

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg benytter meg av HomeSeer Trolly og har installert noen NEO  Cool PIR Moton sensor. Jeg ønsker å endre av / på tiden den er kun 30 sekunder som standard men i henhold til manualen så kan den økes ved å sette parameter nr 2 On/Off Duration til ønsket verdi i mitt tilfelle 60. Jeg har vvært i kontakt med homeseer support og fåt vite hvordan dette gjøres. Likevel så synes ikke parameteret å bli oppdatert. Er det noen som har erfart lignende og funnet en løsning på dette

Dag

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Da er problemet løst. Jeg overså et lite men viktig parameter byte akkurat denne settingen skulle ha 2 byte ikke en som er standard. Takk for at du svarte på min forespørsel om hjelp.

mvh

Dag

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.