Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Amazon DOT


Fermate

Anbefalte innlegg

melder foreløbig interesse.

Hvordan fungerer integrasjon og hvordan fungerer det på norsk?

 

EDIT: Ser det er Domoticz integrasjon, men at Echo ikke er på norsk enda.

Skal ikke gå rundt å snakke engelsk til mitt eget hus :P står over denne gangen

Endret av Evelen
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, mk1 black limited said:

Da er dere vel i mål med 6 stk, så jeg tror jeg skal holde meg til planen med å teste å bestille fra Amazon UK og plukke dem opp på et depot når jeg skal til London.

Da trenger du sannsynligvi ikke det, jamfør Fermates post. Men jeg våger meg på en liten OT: Hvordan hadde ev. du tenkt å få dem levert til et depot? Lenke?

Kunne vært nyttig å vite i en drøss andre sammenhenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fermate skrev:

jaja, Jeg er som vanlig litt utålmodig av meg så jeg bestilte 12 stk. (11 Hvite og 1 sort)

Jeg blir vel kvitt dem tenker jeg :) 

 

hehe, bare fortell meg hvor mye og hvordan du vil jeg skal sende pengene for mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/25/2016 at 07:48, DiderikFrom said:

Da trenger du sannsynligvi ikke det, jamfør Fermates post. Men jeg våger meg på en liten OT: Hvordan hadde ev. du tenkt å få dem levert til et depot? Lenke?

Kunne vært nyttig å vite i en drøss andre sammenhenger...

Står litt om det her: 

Litt info fra Amazon: https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=ox_shipaddress_adp_more_info?ie=UTF8&nodeId=200742950&pop-up=1

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/25/2016 at 19:39, Håvardgj said:

Går det an å bruke en DOT uten den vanlige Echo'en? i så fall kan det hende jeg vil ha en Fermate

 

Det kan du!

 

8 hours ago, mk1 black limited said:

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK

Da er denne forsendelsen fullbooket med 12 stk.

MEN jeg kunne selv kanskje ta flere jeg så bare fortsett å melde dere på så bestiller vi bare 12 til ;)

 

Noen lurer på pris. Det vet vi ikke eksakt ennå men det er altså $524 / 12 + Jetcarrier frakt til Norge og 25% Norsk moms

Så et sted rundt 500Kr blir det vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg forsøkte å bestille 12 til men fikk ikke lov å bruke "DOT12PACK" promotion koden en gang til (?)

 

Men "DOT6PACK" fikk jeg lov til så da tar jeg 2 til selv og så har jeg bestilt 6 Stk til.

(Med 1 gratis på 6 stk blir det omtrent samme pris)
Altså:

@Nettopp 1

@Ontrackx 2

@Pathduck 1

meg selv 2


Kommer det flere nå så må noe andre legge bestillingen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.