Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Amazon DOT


Fermate

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, Fermate skrev:

 

Nå er de i Norsk Toll :)

 

Gidder du å holde på de 4 jeg har bestilt til jeg kommer hjem? Så kan jeg bare kjøre en tur innom deg i begynnelsen av desember, ta en kaffe og levere tilbake Echoen din + plukke opp de 4 dottene? ? 

 

Sender deg penger for de med en gang du får dem så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, iblis skrev:

 

Gidder du å holde på de 4 jeg har bestilt til jeg kommer hjem? Så kan jeg bare kjøre en tur innom deg i begynnelsen av desember, ta en kaffe og levere tilbake Echoen din + plukke opp de 4 dottene? 1f609.png 

 

Sender deg penger for de med en gang du får dem så klart.

 

jada Det går fint

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, John skrev:

Betyr det at min er bestilt og jeg bare skal vente på PM for betaling osv? :-) 

 

Du er med i @Hefla sin bestilling så det må han svare på.

 

@mortenrytt, jeg regner at dine 2 også nå er med i @Hefla sin ordre.

Om du får veldig lengsel så si ifra så kan du få en av mine mens du venter.

 

De 6 DOTene i sending nr 2 er mottatt JetPack og venter på å bli samlet opp for å sendes til Norge.

(Jeg tror vi hadde veldig flaks med at de første 12 gikk ut dagen etter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎27‎.‎10‎.‎2016 klokken 20.45, Fermate skrev:

Hm, jeg forsøkte å bestille 12 til men fikk ikke lov å bruke "DOT12PACK" promotion koden en gang til (?)

 

Men "DOT6PACK" fikk jeg lov til så da tar jeg 2 til selv og så har jeg bestilt 6 Stk til.

(Med 1 gratis på 6 stk blir det omtrent samme pris)
Altså:

@Nettopp 1

@Ontrackx 2

@Pathduck 1

meg selv 2

 

De er på vei fra Halden :)

 

@Pathduck : Jeg må ha adresse på deg eller beskjed om du vil plukke opp hos meg. Send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med de to jeg fikk! Tusen takk, @Fermate! Fire til sammen, nå! På vei fra jobb skal jeg hente det første vegg-/takmonteringssettet, og feste min Dot Gen1 skjult under et baderomsmøbel. Det venter et monteringssett til, og en annen skal over kjøkkenbenken.

 

Dog burde jeg tatt enda en dot, ikke prekært, men blir det flere bestillinger, er jeg med...

 

Og: regner med alle vet hvordan de endrer til norsk tidssone? Dessverre fungerer det ikke for tiden å endre lokaliasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutes ago, Fermate said:

vegg/tak monteringssett?

Fortell!

 

Dette er det jeg skal hente nå: http://www.ebay.com/itm/272313165655?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Det trenger ikke bli så fint, for det blir uansett helt usynlig.

 

Og så bestilte jeg et slikt (i hvit) i går: http://www.ebay.com/itm/262695208144?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Det siste er vel bare 3d-printet etter oppskriften til halcyon: http://www.thingiverse.com/thing:1463045

Men jeg har ingen 3d-printer.

Halcyon skriver at det er såpass tight at dersom man velger tegninger for riktig versjon (gen1 vs gen2) kan man greit henge den invertert (f.eks. under et kjøkkenskap).

 

Forresten noen som vet hvor kraftig strømforsyning dottene trenger? Den amerikanske som følger med er på 9W, men jeg har jo en drøss med eu-plugg på 5Vx1A=5W liggende, og det funker tilsynelatende fint, men føles litt skummelt med så liten kapasitet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.