Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Diverse Digital tunere og Digital TV utstyr selges


Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år kjørt GET kabel TV inn i Windows Mediacenter ved hjelp av en smartkortleser fra Norsk tipping, noen digital tunere og litt ugga bugga software. (AcamD, NewCS og DVB Logic) Nå har det blitt bare online titting så jeg har ryddet i TV skuffen:

 

  • 3 stk Terratec H7 digital tunere med CAM slot 
    De kan altså brukes både på digital kabelDVB-C og på RiksTV (DVB-T) (husker ikke om de kan brukes på satellitt)
    Digital tunerne krever kraftig signal så jeg legger ved en antenne forsterker som også er grei for å dele signalet, samt USB kabler og antenne kabler.
  • 2 stk Terratec Synergy HTC USB XS HD tunere
    Disse er bare DVB-C så vidt jeg husker
  • 2 CONAX Cam'er
  • 1 RiksTV Cam
  • 1 Conax CXV Cam (hva nå det var igjen)
  • 1 Digital Devices dobbelt tuner PC kort med CI modul
    Denne er jeg litt usikker på om jeg noen gang fikk til å bruke...

 

Har ingen anelse om hva de er verd men det er bedre at noen leker med dem enn at de ligger i skuffen min :)

 

 

 

IMG_1945.JPEG

 

 

IMG_1946.JPEG

 

 

IMG_1947.JPEG

 

IMG_1948.JPEG

 

IMG_1949.JPEG

 

IMG_1950.JPEG

 

IMG_1951.JPEG

 

IMG_1952.JPEG

 

IMG_1953.JPEG

 

IMG_1954.JPEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.