Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Qubino switch relay


Terje Klungervik

Spørsmål

Hei

 

Jeg har en qubino switch relay som sitter bak en fjærbelastet bryter. Har lagt inn qubino til homeseer. Fungerer når jeg styrer den gjennom HS. Men når jeg trykker på bryteren så må jeg holde bryteren inn for at lyset skal være på. Med en gang jeg slipper bryteren så slukkes lyset. Går ut ifra at det er noen parametere som ikke er riktig.

http://manuals-backend.z-wave.info/make.php?lang=en&sku=GOAEZMNHAD1

 

Hvilke parametere er det jeg må forandre på? Er det noen måte å se parametere som er satt på nodene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Parameter en skal være 0.

image.png

 

1 time siden, Terje Klungervik skrev:

Er det noen måte å se parametere som er satt på nodene? 

 

HS-skolen del 4:

Sitat

Merk:

Hvis du allerede har satt en parameter, men ikke husker hva du satte den til, kan du velge parameternummeret og la "Value" være blankt. Trykker du da på "Set" vil HomeSeer hente verdien du har satt. Hvis du ikke har satt en verdi, vil du sannsynligvis få teksten "ERROR". Da er det standardverdien som gjelder (så du må slå opp i manualen).

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.