Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Sensibo eller ZXT-120/600


Anbefalte innlegg

Vi har ein av kvar. Har hatt ZXT lengst og er i grunn mest førngd med den, den har aldri slått feil. Sensibo er skybasert, så om internett forsvinn stoppar alt. 

Vi har Toshiba varmepumpe (ei pumpe med to innedeler), og trefte blink på første kodeforsøk. Har høyrt om andre med meir vrient oppsett, enkelte får det aldri opp og gå. Sensibo hadde enklare oppsett, men der er du igjen avhengig av at app eller API er oppe og går, eg har hatt eit par (for mange) feilslag med feil mellom HomeSeer og API. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2019 den 5.27, bjornepappa skrev:

Vi har ein av kvar. Har hatt ZXT lengst og er i grunn mest førngd med den, den har aldri slått feil. Sensibo er skybasert, så om internett forsvinn stoppar alt. 

Vi har Toshiba varmepumpe (ei pumpe med to innedeler), og trefte blink på første kodeforsøk. Har høyrt om andre med meir vrient oppsett, enkelte får det aldri opp og gå. Sensibo hadde enklare oppsett, men der er du igjen avhengig av at app eller API er oppe og går, eg har hatt eit par (for mange) feilslag med feil mellom HomeSeer og API. 

Jeg gikk faktisk for Sensibo. Leste om endel folk som ikke fikk inn alle innstillingene på varmepumpa med ZXT, så da gikk jeg for Sensibo.

 

For øvrig mitt første skybaserte produkt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.