Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Problemer å få paret Hue Lightstrip og Hue Bridge.


JohnMartin

Anbefalte innlegg

Kjøpte forrige uke en Hue Light strip som jeg koblet opp til Conbee'n.

Kjøpte idag Hue Bridge, for å få mulighet til å oppdatere denne, men jeg sliter med å få syncet led stripsen til Hue bridge.

Selv når jeg skriver inn serienr i søkeprosessen, så finner jeg ikke noe.

Det har kanskje med at den allerede er paret med Conbee'n?

 

Noen som vet hvordan jeg resetter lyset, slik at jeg kanskje får koblet den mot Hue Bridge?

 

Liten side-note: Ble meget skuffet over selve LED stripsen. Alltid trodd det var gode greier med ferdig vare klar for trådløs styring, men til denne prisen så har de vært _veldig_ gjerrig på diodene. (Ser jo ut som en togskinne bortover gulvet).

Blir dessverre ikke noe flere LED strips fra Philips ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, JohnMartin skrev:

Liten side-note: Ble meget skuffet over selve LED stripsen. Alltid trodd det var gode greier med ferdig vare klar for trådløs styring, men til denne prisen så har de vært _veldig_ gjerrig på diodene. (Ser jo ut som en togskinne bortover gulvet).

Blir dessverre ikke noe flere LED strips fra Philips ihvertfall.

Så lenge det ikke er mange centimeter mellom hvert LED, så kan vel en enkel LED-skinne med diffusor hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Moskus said:

Så lenge det ikke er mange centimeter mellom hvert LED, så kan vel en enkel LED-skinne med diffusor hjelpe?

Kan vel kanskje gjøre susen det, men da blir det jo enda dyrere. Pluss at den må være ganske stor. Selve stripsen til Hue er ganske stor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.