Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Panelovn + kontakt + temp. beste løsning (HS3 / Z-wave)


Knutarn

Spørsmål

Har en panelovn og en kontakt som er Z-wave.

 

Har også en temp sensor i rommet.

 

Hva blir beste måte og få denne til og styres ? ønsker også en metode og få justert temp med en kontroll/knapp (overstyring)

 

Hvordan setter jeg opp event og hva er og anbefale ved overstyring med knapp på rommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Ta en titt på gratis plugin SDJ-VSTAT. Jeg bruker den og den er genial! :) Da trenger du egentlig ikke noe særlig events. Best om du også har EasyTrigger-plugin, for da kan du enkelt sette opp en «ukeskalender» for dag/natt. 
 

35 minutter siden, Knutarn skrev:

ønsker også en metode og få justert temp med en kontroll/knapp (overstyring)


Her bruker vi HSTouch på mobilene + Danfoss sin Z-Wave termostat til lokal overstyring på rommene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
7 minutes ago, ZoRaC said:

Ta en titt på gratis plugin SDJ-VSTAT. Jeg bruker den og den er genial! :) Da trenger du egentlig ikke noe særlig events. Best om du også har EasyTrigger-plugin, for da kan du enkelt sette opp en «ukeskalender» for dag/natt. 
 


Her bruker vi HSTouch på mobilene + Danfoss sin Z-Wave termostat til lokal overstyring på rommene. 

 

Takk! :) 

 

Da skal jeg teste ut den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

SDJ-VSTAT er en utmerket plugin, den har veldig mye forskjellig funksjonalitet. Kanskje for mye...

 

Et betydelig enklere alternativ er mit VirtualThermostat.vb-scriptet mitt, se her:

 

Det har fungert utmerket i snart 3 år i noen rom her. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.