Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Slider-entity raw HA


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig plass å spørre. Holder på å skal sette inn slider-entity raw (legger ved bilde for illustrasjon) for lysene mine i HA. Jeg bruker lovelace interface.

Har prøvd å følge oppskrift for hvordan jeg installerer plugin men får det ikke til å fungere. Når skal det sies jeg ikke er noen ekspert heller. Er ganske fersk i dette game. Men det hadde vært utrulig praktisk å hatt sånne istedenfor å åpne for dimme lyset. Legger ved linken:

https://github.com/thomasloven/lovelace-slider-entity-row

 

Jeg har lastet ned filen. Måtte lagen en mappe som het www, da jeg ikke hadde det fra før av. Jeg har lastet opp alle js. filene i denne mappen. Men får det ikke til å fungere.

 

Kan noen gi meg en idiotforklaring på hvordan dette gjøres?

Skjermbilde 2019-10-11 kl. 19.22.00.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.