Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

SmartThings V3 medlemmer


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en Samsung SmartThings V3 hvor jeg har koblet inn en Danalock via Z-Wave. Dette fungerer kjempebra.


Jeg ønsker å legge til min kone som medlem i min SmartThings. Her starter problemene. Hun har opprettet en egen Samsung account og hun har lastet ned og logget inn i SmartThings appen.

Når jeg prøver å invitere henne som medlem, enten via Samsung account eller via QR-kode får jeg beskjed om «Samsung account-området er ikke det samme som min kones mailadresse». Jeg har logget inn på både min account og hennes account og sjekket at begges område står til Norge og begges språk er satt til norsk.

 

Når jeg prøver å invitere henne som medlem via SmartThings classic appen istedenfor så får jeg lagt henne til. Da ligger hun som en User under Manage users i classic appen men hun er fremdeles ikke som et medlem i SmartThings (vanlig app). Dog, jeg kan velge henne i automatiseringer i den vanlige appen men SmartThings klarer ikke å hente inn hennes presence.

 

Er det noen som har klart å få til dette? Noen som har vært borti dette problemet før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Etter mye frem og tilbake med support har de fått endret region på min konto til Norge. Dette hjalp ingenting og det skulle ifølge support være grunnet at jeg må resette hele SmartThings kontoen min og resette hub'en. Når det var gjort, så viser det seg at SmartThings kontoen min er ikke blitt helt resatt, det er noe informasjon der som henger igjen og lager krøll, så nå får jeg ikke opprettet et nytt rom i hjemmet mitt for å legge til huben på nytt....

 

Har nå bedt support om å slette hele Samsung konton min...

 

Fantastisk første møte med Samsung SmartThings...

  • Confused 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.