Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Mill API og HomeSeer


Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Moskus skrev:

Det er ikke bare noen "man legger til", og det er ikke nødvendigvis "enkelt" dessverre. Det må nok skrives enten en script-pakke, eller (og heller) lages en plugin for det.

 

Kan man ikke snakke med APIet gjennom eksisterende plugins som eksempel Big5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
1 time siden, gullfrode skrev:

Jo, bare ikke så fornøyd med det. 

Then you are doing it wrong... :P

 

Men seriøst. Jeg får vel se på Mill sin API engang, men synes alle rapportene om mangel på oppfølging og dårlig stabilitet er litt avskrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 05/01/2020 at 17:16, Moskus said:

Then you are doing it wrong... :P

 

Men seriøst. Jeg får vel se på Mill sin API engang, men synes alle rapportene om mangel på oppfølging og dårlig stabilitet er litt avskrekkende.

 

Har forsøkt 3-4 ganger å registrere meg for Mill API tilgang via https://api.millheat.com/. Får aldri svar engang. Forsøkt med både gmail og jobb epost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.