Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hjelp til Z-relay - hvordan legge den inn?


Dorten75

Anbefalte innlegg

Er det noe triks for å få Z-Relay til å snakke med HC2?

Har fått strøm tilkoblet den mot varmtvannstank av elektriker, men får ikke satt den igang med å varme vannet på vanlig måte eller få den inn i HC2.
Lyser grønt inne i koblingsboksen.
 

Hvordan aktiverer jeg den, slik at den legger seg inn i HC2 når jeg legger til enhet?

 

Og vil ikke VVB fungere manuelt nå?

Endret av Dorten75
Presisering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kom bare ikke godt nok frem. Burde gjerne vært et eget punkt, så får reise opp å teste på hytta da. 
Elektriker hadde montert dette uten at jeg helt hadde fått det med meg :)
Så feilsøkingen begynte ikke der det burde...

 

Og alle ble svar skyldig, både rørlegger og elektriker når jeg ikke fikk til varmtvannet. 


Var en ærlig sak at elektriker var ukjent med utstyret, da dette var første montering for de på alt av smartprodukter. 
Har selv en jobb nå med å få alt til å spille sammen på en fornuftig måte, så får jakte på tips her på forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.