Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

4g utendørs kamera


sbaa

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Er på jakt etter et 4g utendørskamera til å ha på hytta. Helst med simkort direkte i kamera, og et der det er mulig å overstyre hvor ofte bilde skal sendes (for å begrense datamengde) Har ikke internett tilgjengelig. Kan jo alltids ha en separat mobil brebåndsløsning, men hadde vært kjekt å ha "alt i ett", så slipper jeg flere dingser som må være påslått når jeg ikke er der. Hadde også håpet å slippe en fordyrende abbonementsløsning. 

 

Noen som har erfaring med eller vet om noen gode alternativer? 

 

Er kjent med Arlo GO, men dette ser ut til å ha en slags abonnementsløsning? Erfaring med dette?

Endret av sbaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flere viltkamera. Problemet er å finne ett godt et. Jeg har ikke løst den nøtta.

Prisene kan også være i hytt og pine, og er en upålitelig pekepinn.

 

Om du vil fange opp hjortedyr uforstyrret så gå for ett med " black ir". 

hjort og rådyr vil sky ir i bølgelengder de kan se.

Elgen ser det samme men bryr seg ikke om det. Er man konge så er man konge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.