Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Event trigger på feil grunnlag.


sitelux

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en idlock 150 lås med z wave. Jeg vil ha push melding til telefonen om jeg har satt opp en tilstand (borte fra huset) og døren låses opp.

 

Jeg har satt trigger på door lock objektet, men får også trigger av batteristatus som sendes to ganger i døgnet. Noen som klarer å se hvorfor dette skjer? 5c967daa903a1b25252e8d4c0f6245a1.jpg27c9c09c8d7c83fba0bfa2a541a4660d.jpg7ad7b8338f13f0ccd7ac651e63ba0d4b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være "Door lock" changes and becomes "ANY value"?
Men når jeg ser på oversikten har det ikke vært noen endring i door lock siste 2 døgn. Skal den da trigge på batterinivå avlesning? Eller leser den inn alle verdier, men ingen endringer og dermed ser det ut som ingen endringer i loggen, men i praksis er det en endring til samme parameter?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.