Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Logic home controll i homeseer


Anbefalte innlegg

Heisan

 

Jeg har pusset opp huset mitt og driver nå og prøver å få implementert styring av lys og varme +++ via homeseer. Første skritt i implementeringen er varmestyring av vannbåren varme.

Har kjøpt 3 stk relé'er av typen logic home controll og lagt inn det første for 2 etg for å starte test & prøvedrift fasen :-) Det funker sånsett nokså greit, dog bare 7 av 8 utganger som virker men jeg behøver bare 7 så det går bra. Det jeg synes er litt plagsomt er at status on/off ikke viser. Dersom jeg skrur på feks 4 sløyfer så fremstår alle som av etter noe tid, både på homeseer på pc og i tlf appen. Ikke krise sånsett da dem er på i virkeligheten, men ser for meg det kan bli litt problematisk når jeg skal lage mer styring og automasjon av dette, ikke bare manualt av og på.

 

Håper noen kan ha innspill

 

Anders

 

 

 

 

image.thumb.png.aee83d919cd984fa14f13cbbe7582144.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.