Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Popp Z-Wave utendørs keypad satt ned 600


Mastiff

Anbefalte innlegg

En interessant greie: Den ser ut til å sende scene 23 noen ganger når det slås feil kode, men den er ikke konsekvent. Skulle gjerne hatt noe konsekvent der, så den kunne varsle meg hvis noen slår feil kode mer enn tre ganger. Da kunne jeg sende et varsel til meg, med bilde fra overvåkningskameraet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg har blandede følelser med min POPP Keypad, den er ikke stabil mot HS og nå er tålmodigheten slutt.

 

Går for en kvasi løsning med stand alone keypad fra Noby og Fibaro Smart Implant, kun 3 koder så da er det like lett å administrere disse fra kodepanelet ?

 

Kode +# åpner døren og Klokke symbolet lukker døren - det enkle er ofte det beste og prisen ble for begge deler, under normalprisen til POPP Keypad.

 

803400080_2020-03-2514_01_50.thumb.jpg.d98e463d0b4482a5282ba677be14005d.jpg

 

933297309_2020-03-2522_55_42.thumb.jpg.05c35eb33901b2756fd2165618c738a9.jpg

Er det noen som vil ha en POPP Keypad m/POPP power supply er det bare å ta kontakt (du betaler kun frakt).

 

/Helge

Endret av Byelektrikeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.