Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Har Trådfri og Smartthings blitt enklere?


Vaskeklut

Anbefalte innlegg

Det ser ut til at Samsung har kjørt en oppdatering som gjør at Ikea sine produkter er mye enklere å få inn i Smartthings. Jeg hadde store problemer med å få inn bevegelsessensorene for noen måneder siden, men nå kom de inn enkelt (både gammel og ny versjon av sensoren), i tillegg ser det ut til at lampene kommer inn med riktig handler.

 

For å oppdage sensoren trykket jeg fire ganger på parre-knappen og ventet i 20-30 sekunder mens jeg holdt den i nærheten av hubben. Lampene ser ut til å parre seg på flere meters avstand.

 

Med powerapps som styrer lysene går dette nesten like kjapt som når du kobler sensoren direkte til lampen, og da kan du i tillegg styre lysstyrke ut fra når på døgnet bevegelsen blir oppdaget. 

 

Vet ikke om dette var et problem bare jeg hadde, men det virket som om det var flere som knotet hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.