Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fibaro The button - hvordan "nullstille" Central Scene noden


toonwolf

Anbefalte innlegg

Mulig dette er opplagt, men hvordan får man "nullstilt" Central Scene til Fibaro the button slik at den er klar til å registrere nye trykk? Slik ser den ut etter at jeg trykket den for noen dager siden. Forsøkte å trykke på nytt i dag tidlig, men det ble ikke registrert? Den har tydeligvis i live da den har rapportert batterstatus kl 0516 i dag.

image.png.0e7981f3b81a9a630fdfa68ac7a845f7.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir ikke "nullstilt". Men det er her "set to" istedenfor "changed to" er brukenes til eventer, samt at hvis du deaktiverer "do not update"-på devicen så gir tidspunktene mer mening. :) 

image.png

 

Jeg må riktignok ha på en "do not retrigger this even for 2 seconds" ellers hender det at eventet blir trigget flere ganger, og da stopper garasjeporten... ;) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Moskus skrev:

Jeg må riktignok ha på en "do not retrigger this even for 2 seconds" ellers hender det at eventet blir trigget flere ganger, og da stopper garasjeporten... ;) 

Takk for hjelp. Bekrefter at dette fungerer som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.