Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Verisure plugin på Homeseer for Mac


Fjosepose

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har installert er trial versjon av Homeseer på en "ledig" Mac. I påvente av en z-wave stick og en windows PC har jeg lekt litt med Verisure plug-in´en. Jeg har klart å få den fram i HS-grensesnittet, men får ikke lagt inn epost/passord/pin. Ser dog at det finnes en htm-fil hvor dette kan legges inn og lagres men har forsøkt det også. Har lagt ved en screen shot av hva jeg ser i plug-in management siden.

 

Noen som kan lede meg på rett veg?

 

Verisure.tiff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Fjosepose skrev:

Noen som kan lede meg på rett veg?

Kanskje et blindspor men jeg mener å ha fått den meldingen selv. Da var problemet at brannmur/antivirus forhindret plug-in'en fra å kjøre. Kan være noe tilsvarende på mac'en din?

 

Edit: Når den kjører, skal du få den opp i plug-insmenyen, med to valg: "Innstillinger" og "Graf". Den første leder til der du skriver inn bruker/passord.

Endret av psv021
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm Mac ja, Har ikke testet mot Mac så godt mulig vi må gjøre noen tilpasninger, men i teorien skal det fungere som Linux.

Om du kontakter meg direkte på thomas at lilfire dot net så skal vi nok klare å få det opp å gå.

 

evt tilpasninger må dessverre vente litt da versjon 2.4 er rett rundt hjørnet (Håper jeg, ny BETA sendt ut for ca 1 time siden).

 

Hvor lenge har du igjen av prøvetiden? Den setter jo en tidsfrist på, men som sagt så må 2.4 slippes før jeg vil gjøre nye endringer(Er såpass store endringer), samt travle dager. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11/4/2016 klokken 0.31, lilfire skrev:

Hmm Mac ja, Har ikke testet mot Mac så godt mulig vi må gjøre noen tilpasninger, men i teorien skal det fungere som Linux.

Om du kontakter meg direkte på thomas at lilfire dot net så skal vi nok klare å få det opp å gå.

 

evt tilpasninger må dessverre vente litt da versjon 2.4 er rett rundt hjørnet (Håper jeg, ny BETA sendt ut for ca 1 time siden).

 

Hvor lenge har du igjen av prøvetiden? Den setter jo en tidsfrist på, men som sagt så må 2.4 slippes før jeg vil gjøre nye endringer(Er såpass store endringer), samt travle dager. 

 

Hei

Jeg "fant" meg en PC istedet og installerte Homeseer. Plug-in´en fungerer finfint der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.