Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Danalock/pad pin-problemer


AtAS

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Danalock V3 Btze og Danapad nylig. Låsen var enkel og grei å montere å sette opp, Danapadden ble verre. 

 

Får lagt til enhetene osv, men i appen h or man legger til pinkoder stopper det. 

Jeg kommer inn i menyen, får velge kode osv, men når den er ferdig er listen med koder like tom som før jeg begynte. 

 

Noen tips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tilsvarende problem med appen (iOS).

Sendte følgende til Danalock support.

I've paired my Danapad (Firmvware 0.3.0) (Serial xxxxxxx) with my Danalock, but I'm not able to set pin-codes. I'm always getting Error 18, failed to save pincode. The lock and the pad are only a few feet away from each other. I am able to lock with the "Easy lock", so the pairing between the lock and the pad is OK.

Danalock device: Danalock V3-BTZE, Product firmware version: 0.11.9, Smartphone model: iPhone XR, Smartphone software version: iOS 13.1.3 Danalock app version: 3.7.007

Fikk følgende svar

We found a bug in the latest iOS app version that prevents the setup of the first pin code on the Danapad. A quick fix is to use an Android device to set up the 1st pin code. Afterwards you can add 2nd, 3rd, and up till 20 codes in the iOS app. 
We are working on a fix and expect to release updated iOS app later this week. 
We apologize for the inconvenience. 

 

Har nå oppdater app , og det virker. Jeg får satt pinkoder .

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.