Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Installere smart apps i nye Smartthings-appen


Dukk

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg  har såvidt begynt med automatisering  og har tenkt at Smartthings er en "enkel" og grei inngang til automatisering. Jeg har skjønt at de frem til nylig har hatt classic-appen, men har byttet til en ny Smartthings-app som få er fornøyde med. Spesielt ettersom appen virker veldig dum på mange måter.

 

Jeg har begynt i det små med en IKEA Trådfri E27 1000lm pære, og har hatt et ønske om å bruke den som et vekkingslys. Problemet mitt er at jeg ikke får installert Smartappene Gentle Dimmer eller Wake up light. 

 

Jeg går til account.smartthings.com, logger meg inn og legger inn appene som code fra Github. De dukker deretter opp i den nye appen, og jeg kan velge hvilken dimmer og når den skal begynne å dimme. Når jeg skal avslutte automatiseringen får jeg en feilmelding om at den har skjedd en feil og at jeg må forsøke å installere appen på nytt.

 

Er det noen som har fått det til å virke eller vet hvordan jeg kan debugge koden så den vil virke i den nye appen?

 

Veldig irriterende at en slik basisfunksjon ikke virker rett ut av boksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort svar til meg selv, og andre som er i ferd med å begynne med Smartthings. Installer begge appene først som sist, ettersom den nye appen har begrenset funksjonalitet foreløpig. Samsung sier den kommer til å bli bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.