Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Problemer med Smarthings og Fibaro Roller Shutter 2


Tor-Arne

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nylig installert en Fibaro Roller Shutter 2. Etter litt frem og tilbake fikk jeg lagt den til Samsung Smarthings appen, men jeg har ingen mulighet til å styre den. Det står "energy consumtion", "power meter", "Garage door" (får opp en nettverk errormelding hvis jeg trykker på den), og "window shade" som står permanent til "Closed". Trykker jeg på sistnevnte får jeg bare opp et vindu hvor det står "window shade". Hvis jeg der i mot bruker Smartthings classic appen får jeg mulighet til å kjøre det elektriske lerretet opp og ned så det er definitivt kontakt mellom smartthings hubben og Fibaroen. Jeg er ny når det kommer til hjemme automasjon så jeg vet ikke hva å gjøre for å få dette til å fungere, er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke Roller Shutter, men for øyeblikket er den «nye» Smartthings-appen ufullstendig på mange områder slik at man må bruke begge for å få alt til å fungere som det skal. 
 

Det er mulig du kan lage en «bryter» eller automatisering i den gamle appen og dermed styre den i den nye.

 

Med mindre andre har denne kombinasjonen som bruker forumet her tror jeg kanskje du må til Smartthings-forumet for å få bedre svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.