Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Oppdatere Philips Hue pærer på deconz?


TB_HA

Anbefalte innlegg

Jeg kjører pr idag 10-12 hue pærer via deconz og Homeseer.

Så har jeg fått med meg at det kan være lurt å få oppdatert disse pærene. Jeg finner lite info på nett, håper noen her vet noe ?

Må pærene fjernes fra deconz og tas inn igjen på Hue Bridge?

Hva skjer da når jeg legger de tilbake i deconz?  Må alt av devices og events i Homeseer endres? Det er jo marerittet ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett at noen har lastet ned oppdateringer til pærer fra et nettsted til Philips, lagt disse inn i deconz og kjørt en oppdatering. Alternativet er som du beskriver.

Jeg venter med oppdatering av Hue pærer til Philips eventuelt gjør oppdateringene offisielt tilgjengelige slik at de også kommer med i deconz som standard. Ikea sine oppdateringer er med på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.