Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Google Home og Google Nest Mini 2


Slabbedask

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg vurderer å intergrere Google Home i Homeseer, men jeg ser de også har en mindre utgave Google Nest Mini 2

 

Google Nest Mini 2   https://www.elkjop.no/product/smarte-hjem/taleassistent-smart-multimedia/54862/google-nest-mini-2-generasjon-chalk 

Google Home  https://www.elkjop.no/product/smarte-hjem/taleassistent-smart-multimedia/GOOGLEHOMEGY/google-home-norsk-gra-hvit 

 

Gjør dissa 2 den samme jobben bortsssett fra lydkvalitet, eller er det bare Google Home som kan integreres i Homeseer?

Er det  mulig å ha flere Google Home integrert i Homeseer (eventuelt Google Nest Mini 2, eller en blanding) på  forskjellige rom som samarbeider?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør samme jobben men Nest-serien er nyere og vet ikke om det kommer mer og bedre funksjonalitet. Jeg ville tippe Google Home har bedre lyd en Nest Mini men Nest Mini skal ha fått bedre lyd en forgjengeren Google Home Mini.

 

Jeg kan ikke se noen grunn til at du ikke kan bruke flere Google Home-enheter på Homeseer. Skal gå fint å blande. Du kan forsåvidt teste integrasjonen på telefonen først om du har Android. Usikker på Iphone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.