Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Komponenter fra Verisure - salg eller kast?


madsun

Anbefalte innlegg

Hei, 

 

Nettopp kjøpt nytt hus som hadde et nyere verisureanlegg installert. Dørsensorer, bevegelsesdetektorer, betjeningspanel, røykvarslere ++ 

Har dette noe bruksområde og eventuell salgsverdi, eller bør det gå rett i søpla?

 

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

verisure sine kan man i alle fall inkludere i eget annlegg om man kjøper noe brukt. 

Men den offisielle historien er at det ikke går. Og Verisure påstår de ikke kan overvåke enheter som man har inkludert selv. Noe som er BS da de ringer meg hver gang f.eks en røykvarsler går av, selv om den er en brukt jeg har kjøpt på finn.

 

Vet ikke med sector.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Hvordan kan man integrere dette i eget anlegg?

Gjelsvik skrev (På 24.9.2020 den 13.48):

verisure sine kan man i alle fall inkludere i eget annlegg om man kjøper noe brukt. 

Men den offisielle historien er at det ikke går. Og Verisure påstår de ikke kan overvåke enheter som man har inkludert selv. Noe som er BS da de ringer meg hver gang f.eks en røykvarsler går av, selv om den er en brukt jeg har kjøpt på finn.

 

Vet ikke med sector.

Hvordan kan man integrere dette i eget anlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
On 22/08/2021 at 16:54, Oegr said:

Hvordan kan man integrere dette i eget anlegg?

 

Misforstå meg rett, med eget anlegg, så er det fortsatt et verisureanlegg det er snakk om. Du kan nok ikke integrere det med 3.parts sentraler.

 

Fiklet litt med knappene, mener at jeg holdt den nede i 10 sek eller noe for å nullstille.

Deretter gikk jeg i appen og la til ny røykvarsler på vanlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.