Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hjelp til å få Netatmo temperatur til å styre varmekabel på vannledning


Automatiker

Anbefalte innlegg

Hei, kaster ut denne til dere som har litt erfaring med programmering homeseer. Jeg ønsker at Netatmo ute-temperatur styrer av/på varmekabelen til vannledingen på hytta. Skulle tro dette var enkelt, men med det oppsettet jeg har som vist under så virker det ikke. Noen kommentarer?

på forhånd takk ?

image.png.6033556ec7faab08f24ef3286cc4db0d.png

 

 

Mvh Automatiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ser du at temperaturdevicen blir oppdatert? Ja, den blir oppdatert i netatmo app på mobilen, men ser nå at den ikke er oppdatert i homeseer... det er nok her feilen ligger. Da må jeg finne ut hvorfor ikke Homeseer blir oppdatert...

2. Slår varmen seg av/på hvis du kjører eventet manuelt? Ja

3. Noen feilmeldinger i loggen?

 

Takk for tipset ZoRaC

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Automatiker skrev:

Sliter med å oppdatere verdier fra Netatmo, leser her og ser forskjellig problemer rundt dette. Men finner ikke noen ny informasjon. Noen andre her som har en link til en fix for Netatmo oppdateringer av verdier i HS?


Kjører du på Linux? I så fall har jeg et script som kan brukes i stedet for plugin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.