Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Noen som har effektkurve til oppvaskmaskin?


Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

Holder på med et lite mini-prosjekt og trenger i den forbindelse eksempler på momentanforbruket til oppvaskmaskiner gjennom et Eco program ( vann til 50 grader ). 

Jeg har dessverre ikke noen mulighet akkurat til å få målt forbruket til min egen oppvaskmaskin, men kanskje det finnes noen her inne som har litt data liggende i en InfluxDB eller noe? :-)

 

Fingers crossed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 9.3.2020 den 9.22, gullfrode skrev:

Min på vanlig ECO

 

Skjermbilde 2020-03-09 kl. 09.19.00.png

Hei! Beklager at jeg ikke har svart før nå - har tydeligvis glemt å slå på varsler eller noe ?

 

Dette er perfekt for en test - er det mulig å spør om jeg kunne fått en dump av verdiene her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.