Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Ny Futurehome hub og Namron Z-Wave hjelp


Per K

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har noe erfaring med den nye Futurehome hubben og om det går å bruke Namron Z-wave produkter?

 

Jeg har kjøpt den nye hubben og Namron z-wave dimmer 400W , 2 og 4  kanalsbrytere som jeg hadde håp om å få til å fungere.

 

Jeg får lagt de inn i Futurehome X appen, men det er det eneste. får ikke styrt lysene med appen og heller ikke parret bryterne med dimmer.

 

Trenger sårt litt hjelp her.

 

Mvh

Per Kristian

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Og du har prøvd assosiasjoner? Det kan være litt kinkig å få til med batteribrytere men det går an. Jeg har hvertfall parret en Namron Z-Wave 2-kanalsbryter med assosiasjon til en Namron LED Dimmer Z-Wave 200W.

Batteribrytere kan du ikke styre via Futurehome app, men du skulle klart å styre dimmeren, for det er en dimmer puck right? Blir den oppfattet som lys da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2021 den 8.03, Lostfields skrev:

Batteribrytere kan du ikke styre via Futurehome app

 

Det er mogeleg at eg misforstår kva du meiner, men ein kan bruke batteribrytarar til å styre scenario via Futurehome-appen. Eg brukar ein Heatit Z-Push Button 2 til å styre ein Fibaro Wall Plug på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.