Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Strømbryter 2-polet fra/(til) og til/(fra) kobling


Anbefalte innlegg

3 timer siden, Moskus skrev:

Du fikk svaret på Facebook, sant?

Ikke helt. Jeg må kjøpe meg noen kabelstifthylser slik at jeg får testet dette, men om jeg forstår det riktig skal det kobles slik:

 

Strømforsyning

+ kobles til 5

- kobles til 6

 

Target device

+ kobles til 5 og 2

- kobles til 6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Moskus skrev:

Hva skal du bruke den til?

Knappen skal brukes som en nødbryter til et elektronisk sluttstykke/lås. Når knappen trykkes inn skal den bryte strømmen "Device turns OFF when switch is pushed". Føler meg dum her, men har aldri hatt behov for å lære meg koblingsskjema. Dette er tydeligvis enkelt for de som kan det, men jeg må altså ha det inn med te/spiseskje. Det beste er om du kunne forklart hvilke pinner som skal kobles til hva så kan jeg kanskje forstå det etterpå.

Endret av toonwolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, toonwolf skrev:

Knappen skal brukes som en nødbryter til et elektronisk sluttstykke/lås. Når knappen trykkes inn skal den bryte strømmen "Device turns OFF when switch is pushed"

OK. Kjekt å vite. Jeg har koblet noen slike i båten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.