Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Z-wave relé til gasspeis


Snerminus

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har fått installert en gasspeis, og har fått oversendt en skisse som viser at jeg må skaffe en bryter og et relé (vedlagt). Jeg trenger et z-wave relé tilsvarende Xcomfort CSAU-01/01-10, samt et bryter-relé tilsvarende Xcomfort CSAU-01/02. Er det noen som kan hjelpe meg?

D14E18B1-8912-400F-96E4-2A8A9E83BCE7.jpeg

Endret av Snerminus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Potensialfritt ( fibaro smart implantet), betyr det at eg kan koble på 24v supply,og bruke utgangene på ett annet 24v system der utgangene fungerer som rele (av/på)? 

Er over 1000mA på systemet utgangene skal brukes på

Endret av Trikket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Moskus said:

1A? Det tror jeg ikke Smart Implant er glad i. Men du kan bruke Smart Implant til å styre et annet relé.

Ja, over 1A. 

Den konklusjonen kom også eg frem til etter å ha sett i specs, men det vsr inntil andre påstod at eg kunne bruke implantet pga det var potensialfritt så den brydde seg ikkje så mye. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trikket skrev:

Ja, over 1A. 

Den konklusjonen kom også eg frem til etter å ha sett i specs, men det vsr inntil andre påstod at eg kunne bruke implantet pga det var potensialfritt så den brydde seg ikkje så mye. 

 

 

Hjelper ikke om det er potensialfritt om kontaktsettet ikke tåler lasten. 

Står tydelig i manualen hva som er maks. 

150mA og 30VDC/20VAC

F8B9F747-EBD9-49B4-9EA0-994BACB62539.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutes ago, Bjonness said:

 

Hjelper ikke om det er potensialfritt om kontaktsettet ikke tåler lasten. 

Står tydelig i manualen hva som er maks. 

150mA og 30VDC/20VAC

F8B9F747-EBD9-49B4-9EA0-994BACB62539.png

Mhm, også min konklusjon. Holder oss til det. Takk for svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.