Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Heatit bryter endrer scene uten at noen er i nærheten


Fredrick

Anbefalte innlegg

Hei,

 

For andre gang på et par uker våkner vi til to åpne garasjeporter. Åpenbart ganske kritisk.

 

Dette produktet:

https://www.elektroimportoren.no/namron-z-wave-4-kanaler-bryter-k8/4512714/Product.html?Event=searchlist

EDIT: Det var ikke dette produktet, men tilsvarende fra Heatit, også kjøpt hos Elektroimportøren. Dette produktet har de ikke lenger på nettsidene sine ser jeg.

 

Sjekker loggen i Homeseer, og det viser seg at det er veggbryteren som på egenhånd har endret scene, og at jeg i utgangspunktet hadde satt opp styring av garasjeporter på disse scenene. Det eventet er nå skrudd av, men jeg er jo veldig nysgjerrig på hvorfor denne bryteren oppfører seg sånn.. Noen som har opplevd det før?

 

Dette er en annen etasje enn der vi sover, og ingen har vært nede for å trykke på denne bryteren i natt..

 

apr-03 04.01.00	 	Z-Wave	Device: 1. etg Entrè Veggbryter Scene Set to 4000
apr-03 04.00.56	 	Z-Wave	Device: 1. etg Entrè Veggbryter Scene Set to 8000
apr-03 04.00.54	 	Z-Wave	Device: 1. etg Entrè Veggbryter Scene Set to 6000
apr-03 04.00.52	 	Z-Wave	Device: 1. etg Entrè Veggbryter Scene Set to 5000

 

Endret av Fredrick
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fredrick said:

Noen som har opplevd det før?

Spooky, kan ikke si noe annet enn at du bør bytte den og få deg en ny - dette er da god nok grunn til reklamasjon og gutta på Elektroimportøren ordner nok dette for deg. Hilsen en Elektroimportøren partner ?

Endret av Byelektrikeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endret OP nå, det var ikke Namron sin, men den samme bryteren fra HeatIt. Den finnes ikke lenger hos Elektroimportøren, men jeg har i alle fall kvitteringen fra de :)

 

Jeg får stikke innom Elektromportøren med den. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.