Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

deCONZ og conbee 2


Anbefalte innlegg

Hei 

 

Tenkte å prøve ut philips hue og integrere det til HomeSeer. HS kjøres på win10. 

 

Installert conbee2 og alt fungerer greit, jeg får linket opp pærer og brytere. Alt er lekende lett i deconz. 

 

Det gøye varte helt til eg testet å resette systemet, win10 pc. Da mistet den conbee 2 kommunikasjon til alle deltakere hue lamper? Jeg må fjerne de og legge dem til på nytt for at det skal fungere igjen. 

Men det fungere bare helt til neste restart av pc eller bare så enkelt at eg plugger inn og ut conbee USB. 

 

Har dere samme problem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, marius86 skrev:

Hei 

 

Tenkte å prøve ut philips hue og integrere det til HomeSeer. HS kjøres på win10. 

 

Installert conbee2 og alt fungerer greit, jeg får linket opp pærer og brytere. Alt er lekende lett i deconz. 

 

Det gøye varte helt til eg testet å resette systemet, win10 pc. Da mistet den conbee 2 kommunikasjon til alle deltakere hue lamper? Jeg må fjerne de og legge dem til på nytt for at det skal fungere igjen. 

Men det fungere bare helt til neste restart av pc eller bare så enkelt at eg plugger inn og ut conbee USB. 

 

Har dere samme problem? 

 

Hmm, jeg prøvde med å legge til en ekstra pære i tillegg til led strippen idag. Da ser det faktisk ut som alt fungerer. etter restart av server henter den seg inn igjen og bygger opp nettverket og jeg kan styre lysene igjen. Snodig men fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.