Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Termometer for feber med logging til... noe?


Anbefalte innlegg

Jeg skal gjøre et eksperiment som krever logging av en kroppstemperatur.

 

Har noen av dere sett et termometer eller tilsvarende som automatisk kan logge målingen? Alt er av interesse, dvs bluetooth, wifi, zigbee, whatever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, stigvi skrev:

På en voksen eller et barn?

Voksen.

 

13 timer siden, stigvi skrev:

Om det kan være med ledning, altså. Men jeg kjenner ikke til noe fiks ferdig.

Det kan være med ledning, men jeg vet ikke om det hjelper.

 

13 timer siden, stigvi skrev:

Hvordan måler en kroppstemperatur stabilt?

I utgangspunktet så jeg for meg en sånn øre-måling tilstrekkelig. Det er ikke nødvendigvis selve temperaturen som er viktig, men heller trenden. Relative tall, så lenge de er varierer likt mellom seg, er OK.

 

 

10 timer siden, GAS skrev:

... men fungerer de på voksne? Eller i det hele tatt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Moskus skrev:

Og den fungerer OK? :) 


Har for det meste ligget i en skuff siden jeg fikk den for 3-4 år siden. ? Ble for tungvint å måtte ha mobilen for å se temp... kjøpte et vanlig pannetermometer i stedet. 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moskus skrev:

Hvis du vil, så kan jeg gi den et bedre hjem. Også midlertidig hvis du ikke vil selge den. :) 


Skal se om jeg finner den igjen og sjekke at den fortsatt virker, så er nok det en mulighet ja. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.