Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Gruppekjøp av komponenter til offline ringeklokke


Anbefalte innlegg

Jeg er imponert over prosjektet personen her har laget https://community.home-assistant.io/t/diy-video-doorbell-with-voice-response-esphome-esp32-camera-dfplayer-mini/208254

 

Hvis flere hadde vært interessert å lage ringeklokker slik som dette som vil fungere med norges 8-12v transformere er den største utgiften å bestille de laserkuttete akrylfrontene.

 

Noen som er interessert å gå sammen med gruppekjøp av komponenter, eller vet hvor i norge det er mulig å kutte ut akryl som vist i bildet under

 

 

image (1).png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge sett på ringeklokker! Kjøpte meg en Ring doorbell på black friday, men det viste seg at leiligheten jeg hadde kjøpt (men ikke flyttet inn i) hadde ikke ringeklokke. Snakk om å gjøre research før man kjøper noe... Skal pusse opp hele 1. etg, inkl gangen/vindfanget så har mulighet til å legge opp AC, POE eller lignende.

 

Jeg er hvertfall interessert, men kommer selvfølgelig an på prisen. Har allerede et par ESP32 camera moduler på vei fra Kina, men da med kort kabel til kameraet (ser denne trenger lang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.