Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Optimalisering av store Z-Wave-nettverk


Garegaupa

Anbefalte innlegg

For litt sidan laga eg ein tråd i høve til store Z-Wave-nettverk. Diverre så har nok denne gått tapt då forumet krasja.

 

Eg er framleis interessera i å få innspel viss her er andre med store nettverk som har gode tips, råd og åtvaringar med tanke på optimalisering. Når eg seier store så tenkjer eg i området 100-150 einingar.

 

@Moskus, eg meiner å hugse at du hadde like stort nettverk som meg, og ein del av dei same einingane? Eg er veldig interessert i kva parameter du har sett på Aeotec MS6 og Heatit Z-TRM2fx, då eg har ein god del av desse og har inntrykk av at dei har vore blant dei mest problematiske av einingane mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må faktisk lese manualene og finne ut hvilke verdier som passer for deg. :)

 

HeatIt er glade i å rapportere strøm og temperatur. Default er "60" (dvs. en gang i minuttet). Disse kan du glatt øke til hvert 5. minutt (dvs. "300").

 

For Multisensor6 har jeg muligens raskere rapportering enn defaul, nettopp fordi jeg bruker verdiene til noe (f.eks. Lux til lysstyring). Hvis jeg ikke gjør det, kan de rapportere mye sjeldnere. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2020 den 22.48, Moskus skrev:

Du må faktisk lese manualene og finne ut hvilke verdier som passer for deg. :)

 

 

Dei har eg lese opp og ned og i mente utan å verte så veldig mykje klokare... 😉  Viss eg fylgjer tilrådingane frå Aeotec for MS6 på fast straum, til dømes, så havarerer heile nettverket mitt... 😂 Det var difor eg ville innhente litt erfaringar frå andre som bruka tilsvarande utstyr.

 

På 18.7.2020 den 22.48, Moskus skrev:

HeatIt er glade i å rapportere strøm og temperatur. Default er "60" (dvs. en gang i minuttet). Disse kan du glatt øke til hvert 5. minutt (dvs. "300").

 

For Multisensor6 har jeg muligens raskere rapportering enn defaul, nettopp fordi jeg bruker verdiene til noe (f.eks. Lux til lysstyring). Hvis jeg ikke gjør det, kan de rapportere mye sjeldnere. :) 

 
 

 

OK, takk for tipsa! 👍 Har sett fem minutt på båe delar her i huset no. Som du seier så er det nok lurt å vurdere å ha litt oftare rapportering på MS6 når ein brukar verdiane frå desse til styring av noko. Førebels gjer eg ikkje det.

Endret av Garegaupa
Hadde skrive 10 minutt i staden for fem minutt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 9.24, Garegaupa skrev:

Heatit Z-TRM2fx,


Husker jeg ikke feil så er det på disse helt essensielt å oppdatere til siste firmware. Da får man noen ekstra parametere man kan endre på for å redusere hyppigheten av diverse rapporter. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moskus skrev:

jeg regner det som den 8. dødssynd å ikke øke rapporteringen på strøm til minst 300... ;) 

Ja, dette er screenshot av defaults. Høres fornuftig ut

I tillegg til rapportene på tid så får man også rapporter på deltaene (parameter 20 og 22)

Begge disse kan nok skrues opp; med 2x for temp og 10x for strøm.

Edit: eller øke parametrene 20 og 22 så mye at det praksis ikke kommer rapporter på delta-verdier.

Endret av NilsOF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, ZoRaC skrev:


Husker jeg ikke feil så er det på disse helt essensielt å oppdatere til siste firmware. Da får man noen ekstra parametere man kan endre på for å redusere hyppigheten av diverse rapporter. 

 

 

Takk for tipset! 👍 Eg er på siste FW, ja. Eg oppgraderte etter at eg måtte fabrikknullstille alle termostatane etter eit nettverkshavari (der akkurat dette truleg var ein stor del av årsaka).

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, NilsOF skrev:

Ja, dette er screenshot av defaults. Høres fornuftig ut

I tillegg til rapportene på tid så får man også rapporter på deltaene (parameter 20 og 22)

Begge disse kan nok skrues opp; med 2x for temp og 10x for strøm.

Edit: eller øke parametrene 20 og 22 så mye at det praksis ikke kommer rapporter på delta-verdier.

 
 
 
 

 

Ja, både 19 og 21 står på 300 her i huset òg. 20 og 22 har eg førebels ikkje gjort noko med.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.