Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Hvordan få nettbrettet til og skru på skjermen ved bevegelse foran kamera?


Knutarn

Spørsmål

Hei! :)

 

Er det mulig og gjøre dette i android? 

 

Hvordan få nettbrettet til og skru på skjermen ved bevegelse foran kamera?

 

Tanken er at skjermen skal skru seg på når noen går forbi :)

 

Lurer også på anbefalinger for bra oppsett ang lading av android nettbrett :) Så den ikek lader hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Jeg bruker appen HabpanelViewer (OpenHAB) på Android nettbrett, og da kan jeg sende kommando til appen fra OpenHAB om å skru på skjermen når jeg vil, typisk når jeg registrerer bevegelse.

 

Brukte tidligere FullyKioskBrowser til det samme, men appen (en browser satt opp mot vilkårlig webside), den kunne gjøre det uten å involvere OpenHAB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
12 hours ago, berland said:

Jeg bruker appen HabpanelViewer (OpenHAB) på Android nettbrett, og da kan jeg sende kommando til appen fra OpenHAB om å skru på skjermen når jeg vil, typisk når jeg registrerer bevegelse.

 

Brukte tidligere FullyKioskBrowser til det samme, men appen (en browser satt opp mot vilkårlig webside), den kunne gjøre det uten å involvere OpenHAB.

aha! :)

 

Glemt og legge til at jeg bruker HS3 som hjemmestyring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.